Dålig på att uppdatera

jag vet.. jag är bara så trött just nu... men idag har jag faktiskt varit inne i !!stan!!! och blev bjuden på mat av söta mamsen. Är så härligt att sitta på en uteservering och bara prata skit:) Badrummet går med framåt:) det blir så himla snyggt!!! och snart snart kan jag duscha hemma!!:) Har massa roliga och fina bilder i kameran från dopet och på magen och barnrummet men dom lägger jag in imorn tror jag. Kellys dop var förresten jättemysigt.. Söta barn har Josse allt:)

Nu ska jag smaka en ny ben&jerry sort. Choklad med marsmallows och fiskformade chokladbitar i. DET NI:) se en film på det och några kramar sen är det godnatt tills lillen vaknar till som han/hon:) gör om nätterna. Kanske blir en liten nattuggla:/

Just det om någon har en babysitter dom vill bli av med tar jag gärna en titt på den. KRAM på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0