Härliga höst

Surfar runt efter höstkläder och hittar massa snyggt!! Längtar efter att kunna ha vilka skor jag vill och vanliga kläder. Det är ingen idé att gå på stan och prova ut en höstjacka eller skor nu för jag har ingen aning om det kommer att passa efter bebben tittat ut.

Jag har iallafall hittat mina höstfavoriter och jag funderar på att ta en chansning med några av dom;)

Din sko

 

MONKI

Nelly

 

Forever 21

 

Gina & HM

 

_________________________________________________________________________________________

Hösten är så underskattad! Det är myskvällarnas årstid.

Kram på er!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: josse

hej gumman. ja du får gärna hänga på sen o träna:), hade vart himlans skoj o plugga körkort förstås;) hur mår du annars? puss

2010-08-16 @ 16:03:04
URL: http://jjosephineericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0