hej&hå

Sitter i gillestugan och hör Liam och Fredrik genom babyvakten:) Skönt med lite tid för mig själv... Liam har varit jättesnäll hela dagen men han har bajsat och kissat stup i kvarten. Jag vet inte hur många blöjor jag bytt idag, känns som hundra. Det blir ju bajs överallt så tvättmaskinen går på högvarv!
Nu knarrar trappan så mina grabbar är påväg ner till mig:)

Kommer uppdatera mer om allt som har hänt och pågår men just nu ska jag mysa med mina snyggingar.

Josse och hennes mamma var här idag och fikade:) så mysigt med tjejsnack och Liam blev tuppen i hönshuset:) Han fick träffa sin framtida tjej Kelly igen med:) Tack Josse och Sussane för kläderna. Liam kommer bli så snygg i dom!!

Avslutar med lite foton för att jag är lat;)


Liam & hans tjej Kelly;)






Kommentarer
Postat av: josse

hej, det va så mysigt o träffa er idag igen. hde velat så gärna att vi bott närmare, middagar ofta, o masssssor vin för dig o mig;)

2010-08-31 @ 20:31:04
URL: http://jjosephineericsson.blogg.se/
Postat av: Vevvsan

Kan nog vara världens gulligaste par!

Men vart kommer min bebbe in i bilden sen då? :)

Saknar dig vännen och längtar såååå till nästa vecka!

2010-09-03 @ 19:53:16
Postat av: Johanna

Jag ska ju ha en till liten en:) h*n är paxad för din framtida bebbe:)

2010-09-04 @ 20:06:46
URL: http://litebebissnack.blogg.se/
Postat av: johanna

många många mysiga middagar och fikastunder ska vi ha:)jaa vin! det är grejer det:)

2010-09-04 @ 20:08:06
URL: http://litebebissnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0