Kellys dop

Kellys dop var jättemysigt. Tänkte på att vi ska ha ett dop själva om några månader vilket känns helskumt men ändå inte.

Funderar över hur min doptårta ska se ut:) Linda som gjorde tårtan till babyshowern ska få göra den. Hon har gjort en jättesöt tårta med converseskor på som jag funderar över. Vill ha en häfig tårta till dopet med ju;)

Det blir i krokeks kyrka som är jättefin. Både jag och Fredrik gillar den kyrkan och all natur runtom. Nån dag kanske jag får gå nedför alltaret i den kyrkan av en annan anledning;)


Här är lite bilder
från dopet




Och såhär avslutade Fredrik och jag dagen. Mysigt att träffa alla:)

Classy Fredrik!!






Kommentarer
Postat av: Linda

Så roligt att du startat en blogg!



Lycka till på den stora dagen, snart snart dags.

Kramar Linda



2010-08-14 @ 08:43:36
URL: http://lindarunn.blogg.se/
Postat av: Linda

Så vidare många bra fynd gjorde vi inte.

Främst lite kläder till min största tjej.



Ha det så bra!

Kramar Linda

2010-08-14 @ 20:54:18
URL: http://lindarunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0