vilken natt

V.40+3

Massa förverkar och sammandragningar men ingen bebis. Känns som om jag har grov mensvärk bara:( Nojjiga jag har redan pratat med BB två gånger och det lugnar mig att dom jag pratat med var så gulliga:) Fredrik är så söt, han är som ett barn som väntar på julafton. Han har med sovit jättedåligt men han ler hela tiden ändå:) Fredrik vill filma och det kan vara fint att ha men då vill jag helst att han filmar när bebben är ute och vi byter första blöjan och myser med bebben på BB.

Jag kan bara hoppas att det sätter igång på riktigt ikväll!! Jag håller tummarna


Kommentarer
Postat av: Tessie- a chic mama

WOW! Snart är du mamma gumman :)) guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud, vad kul och mysigt!



Lycka till nu och kämpa på när det väl är dax!



Kraam!

2010-08-24 @ 21:14:43
URL: http://mizztessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0