En dag i stan!

Hade en jättemysig dag med mamma fast det inte var menat så men det var ju ännu bättre! Massa gull och skitsnack blev det!<3 Vart på banken och pratat sparormer både till liam och undera på att ändra om våra så man kan tjäna lite extra på avkastning. Är så skönt att kunna styra över sina egna pengar och se hur dom växer och veta att jag jobbat ihop dom själv! härlig känsla!

Mamma och jag tog en heldag, både fikade och käkade lunch och vi hittade en mysig jultomtedräkt till lillen. kommer bli världens sötaste jultomte!<3 Svängde in på kappahl en snabbis och kramade på emme med och snackade lite om vår tjejkväll! Kommer bli såååååå kul!!!! En riktig mysig kväll med underbara vänner<3 så glad att jag har er och alla ni är så söta med min lilla Liam och han har med tur att han har så många "tanter" (hahha) som bryr sig om honom och som varit med sen han var en liten liten skrutt:D

Fredriks mamma var här en snabbis och gullade med Liam. Massa kärlek där!!<3

Tänker tillbaka på tiden när jag var gravid, var nästan mer aktiv dom sista veckorna än vad jag är nu hahahha.. Hade ju babyshowern i v.36 och det var inte lite jobb med men det var så värt det, och fixade babyrummet i v.39-40 och flängde in till stan och visade upp magen.. Blir inte lika många turer in till stan nu för det är så läskigt med bussen. Dom behöver ju inte ha vinterdäck!! helt sjukt.

Nu ska vi ha familjemys med en film<3 massa kärlek här!!! stor kram!!!!


Kommentarer
Postat av: vevve

Inget skrivet om vår heldag :(

Och vad säger du om bussarna?? Det är ju helt sjukt, jag brukar ju också åka buss. .Vi får ta puklan nästa gång!

2010-12-06 @ 20:36:31
Postat av: johanna

vår heldag ägde!!! du är en av de bästa!! jaa skitdumt. dom behöver bara ha 5 mm spår i.. Räcker inte tycker jag så pulka blir det:)

2010-12-07 @ 06:23:40
URL: http://litebebissnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0