Min man & son älskar mig!

Många lyckliga inlägg men det är så jag känner just nu. Lycka!

Jag är lycklig över min fina son som ja har med min underbara man som gör allt för oss och jag gör allt för dom! Jag är hel med dom. Vi har åstakommit så mycket jag och min fina! I snart fem år har vi älskat varandra och mycket har hänt under årens gång. Familj, hus och stundande bröllop!


När du tittar på mig min Fredrik ser jag så mycket kärlek!
Jag älskar den känslan. Känslan efter ett frieri från mannen du älskar är obeskrivlig, som det inte går att beskriva kärleken till sitt barn för den är oändligt stor och lite till. Jag har nu båda och jag torkar glädjetårar så glad är jag!


Nu ska jag kämpa för bröllopsformen för när jag står brud ska jag vara mitt finaste jag men jag har redan det viktigaste, ren äkta kärlek från min älskade familj.


Jag älskar dig!



Min alldeles underbara son, jag kommer vara evigt tacksam för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0