stora killen

Fick ett mess av Fredrik nyss. "FY FAN! Febrig o sjuk. Måste vara kvar. Ska serva firmabilen" Kämpa på! kan ju annars hämta honom med pulkan haha stackarn. Vi som skulle fika hos Sandra&Johan... Får se om jag kan ta mig in själv med skitbussarna.. Jag har iallafall skickat efter lämppapper för nu jäklar. Tävlar ju med josse om vem som tar kortet först och hon ska tametusan inte vinna!!!

Igår var rolla Jenny och lille Arvid här på en fika. Var flera år sen vi umgicks och det var jättemysigt. Arvid sprang nyfiket runt och snart kommer min parvel göra detsamma. Tiden går sjukt fort!!!


Liam sov hela natten. Från 9 till 5!! Han har gjort det några gånger och det gäller bara att jag håller honom aktiverad så ska han nog få in det som rutin. Hans tänder har börjat. Dreglet rinner som tusan och allt ska in i munnen och tuggas på. Han är inte så jättegnällig över det bara små perioder men det har ju inte satt igång på riktigt. Det kan ta lång tid innan dom ens börjar synas under tandköttet.

Han är sååå stor min lillkille!!! 7,8 kg och runt 66cm. Han har redan 68 i babykläderna!! Herrn fyller ju 4 månader om 2 veckor med och det kommer faktiskt att firas lite. Mormor mamma o pappa kommer hit den 25 dec. o käkar lite:)

Lägger in lite bilder från igår senare men nu ska jag fixas o väcka lillen. KRAM

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe ja han vet hur han ska charma folk mitt lilla busfrö :)

Du såg ju hur han höll på hemma hos er och det är likadant hemma han river ut precis ALLT!

Så duvet vad du har att vänta killar brukar ju vara värre ;)



Förresten kolla igenom arkivet på bloggen för att se vad Arvid vägde vid 3 månader, han var också 66 cm men vägde "bara" 6,7 kg. Så Liam är en stadig bit!! ;D

Kram

2010-12-10 @ 11:01:26
URL: http://jennyjohanna86.blogspot.com
Postat av: josse

haha in your dreams sweete:P

2010-12-10 @ 15:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0