Mitt första år bok!

Efter en lång jakt har jag äntligen hittat en i min smak. Jag gillar inte dom sockersöta böckerna där exempelvis en nalle sitter och håller i en ballong och hela boken går i en gulbrun äcklig ton. Nej, jag gillar den nya stilrena illustrationerna av barnböcker. Jag tog stora gooogle till hjälp och hittade en perfekt bok med ett häftigt namn med:)
Bästa boken om mig, inte så lite kaxig

Man fyller i för barnets första fem år och det finns plastfickor i den för att kunna spara det som känns speciellt.



Fler förslag


Mina första år av Anna Söderström.

En mer klassisk fyll i bok är Mollys Babybok av Lucy Cousins.

Baby Bird Universe av Mina Wallin.

Skrivboken Lilla hjärtat kommer från Jimmy Ekman Art & Design.

Bästa boken om mig av Terese Öman och Barnbyrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0