Hej hopp

Vi har det bra. Alla mår bra och Liams "jobbiga" tid är förbi. Det går så fort och dom små utvecklas så fort!! Sandra hade köpt någon bok där man kunde följa barnens utveckling vecka för vecka. Spännande!! Så om du läser detta Sandra, vad hette boken???!

Liam är insöad hemma hos mamma till hennes stora förtjusning. Hon är så lycklig över honom och jag ser all kärlek hon har till vår lille son. Han blir så bortskämd på rätt sätt som hans farmor brukar säga, bortskämd med kärlek!<3

Igår var jag & Fredrik på mei ya och fick massage och det kändes som om jag låg i thailand och fick massage. Inredningen var lite som man tager vad man haver och det dom hade var massa färglada saker och olika fåtöljer och blommiga skynken. Dom använde varma oljor som luktade Asien och vi förstod knappt varandra. Min massör hade sin fyraåriga son där som var så söt och jag tänkte direkt att snart springer Liam runt sådär och ska pilla på allt! Jag gillade stället! dom var gulliga o bjöd på te och massagen var super. Dit ska vi gå igen.

Nu sitter Fredrik o letar skräckfilm som vi ska se. Vin,kramar o skräckfilm är ine fel!

Såg en vhs inspelning av Fredrik från 96 när han spelade förut. Trodde att jag skulle skratta ihjäl mig men tji fick jag. Han var ju dööööduktig och hur söt som helst. Hade jag stått i publiken hade jag riktat in mig på honom! Lätt!!:) hahaha





Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej vi har ju inte gjort det. Men jag kan i princip när som helst så det är bara att vi tar någon dag när ni andra är fria!! :)

Dock kanske vi kan ta en dag då det inte är världens snö storm, tycker inte det är alltför roligt att åka bil då nämligen. kram

2010-11-28 @ 21:45:02
URL: http://jennyjohanna86.blogspot.com
Postat av: therese

När är du i stan igen??? Ring eller mezza en dag innan så jag vet, så bestämmer vi en träff??? :)



Är så seg på morgnanrna numera.. och sover så konstigt.



Min lilla bebis är en vild liten busunge därinne kan jag lova ;P Tar mycket av mammas energi här..



///Puss och Kram

2010-11-29 @ 00:41:54
URL: http://mizztessie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Växa och upptäcka världen av Hetty Van De Rijt och Frans X. Plooij! Den e verkligen läsvärd! Du kommer känna igen massa saker som man inte annars tänker på. Kram på er

2010-11-29 @ 07:03:25
URL: http://karochlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0