Renoveringen-badrummet

Det börjar bli riktigt fint här hemma och vi är klara med hallen, badrummet, liams rum och vardagsrummet. Nu är det datorummet, sovrummet, gillestugan, trappen, övre hallen och lilla toaletten kvar. PUHHH!!! Men vi ska lugna ner oss och njut lite av att bara bo i huset med.

Vi skulle haft omvärderingen nu men mäklarMagnus fick något förhinder så vi ska boka om tiden. Allt är rent och fint och jag behöver inte göra något förutom middag och är dösugen på att hitta på något men vi är ju nästintill insnöade. Det är så mycket snö i krokek. En vagnpromenad känns sådär lockande. Gå fram och tillbaka till konsum i värsta snödrivorna. Kanske ska ta en tripp till öppna förskolan ändå... det är en bit att gå men det kan ju vara mysigt. Vi är ju ändå uppe så tidigt och är fixade o klara.

Naaaw Liam somnade precis i sitt babygym, han var väll helt utmattad av allt lekande. Babygym är ett måste! Jag brukar lägga honom i det när han är trött men vägrar att sova. Då gör han av med den sista energin där och slocknar som en stock sen:)

Någon mer som har tråkigt? slå en pling:)

Lite före och efter bilder:)




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad fint badrummet blev. Måste erkänna att det liknar vårt nyrenoverade badrum rätt mycket, tror till och med vi har likadant kakel på väggarna :) Ska lägga ut lite bilder på min blogg snart, kom på att jag lovat men glömt bort det. Ha det så jättemysigt i snöovädret! Själv är jag hemma och förkyld och ska passa på att adventspynta i lugn och ro. Kram

2010-11-26 @ 10:05:39
URL: http://lillaulle.blogspot.com/
Postat av: maja

Ni har verkligen fått det superfint, men vet också att ni slitit! Måste vara skönt att det snart är färdigt:)puss

2010-11-26 @ 17:35:11
Postat av: johanna

jaa det är jätteskönt. Är så härligt när det blir som man vill ha det:)

2010-11-26 @ 17:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0