baby and the city

hej hopp!
Igår var det en riktigt mysig dag. Liam hörde jättebra och det gick fint att kånka fram med tåg och buss. Struntade i att åka med fredrik. Måste ju testa att ta mig in till stan med liam utan hans hjälp och det gick bra, om det finns snälla människor som hjälper en med vagnen vill säga;) Vi myste ett tag hemma hos marre och jag fick flera pussar av Aicha:* så söt liten tjej med rådjursögon! sen mötte vi upp Josse och kellytelly på stan och tog en rekordsnabb fika:) men vi ska ju ses imorn med så då får vi snacka mera:)

nu kommer vi inte att träffa fredrik föens på lördag:( det är behövligt men jag saknar alltid min man när vi inte ses på ett tag. Har liksom vant mig vid att han är hemma. Men han behöver vara för sig själv coh träffa sina vänner och bara vara med. Nästa helg ska han och Liam ha myshelg och jag ska sova inne i stan..

ska käka,fixa oss och packa så vi är färdiga tills taxi fredrik tar hos till hotel vevve. MYSKVÄLL!!

Kommentarer
Postat av: josse

hej, vaddå vad ska du göra nästa helg, parta=D? vi hörs imorn bitti puss på er

2010-10-14 @ 23:23:46
URL: http://jjosephineericsson.blogg.se/
Postat av: Marre

Party??? =)

2010-10-15 @ 03:01:54
Postat av: Vevvsan

Hotell Vevve är alltid öppet och har rimliga priser! ;)

Vi får se om jag kan vänta tills nästa helg att träffa er eller om jag hoppar på bussen, hihi.

2010-10-15 @ 15:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0