förresten

Vi skiter i allergimaten nu!!!!!! Han reagerar inte ett dugg på att jag bytt till semper. Vi har inte ens fått remissen än och det har gått två veckor fast dom sa att det skulle gå snabbt. Så det blev ett dyrt test som jag fic göra själv för att se om han var allergisk, 1000 spänn i barnmat. Vi hade glömt att köpa den svindyra maten som bara går att få tag i på vissa apotek i stan och Liam var hungrig då, klockan 4 på morgonen. så det var bara att testa semper. Det gick super och nu känns det som om man kastat 1000 spänn i sjön! Nästa gång jag är på bvc ska jag fråga varför det tog sådan tid! ska en barnfamilj behöva lägga ut så mycket pengar för att man är rädd att barnet ska få ont om man inte ger dom specialmaten.


Vi ska till läkaren iallafall för remissen är påväg och jag kommer troligtvis få pikar för att jag skulle väntat med att ge honom vanlig mat. men jag kommer att säga precis som det är så får väll doktorn kontra hur han vill..  Lite bitter över detta?? jag? nejdå!!!

nej nu är det bråttom:)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jeppson

Skönt att inte halva bloggen handlar om hur trött och bitter du är över sjukvården. Haha!

Men jag förstår dig dock ;)

(har tråkigt på jobbet så därför kommenterar jag allting. . . )

2010-10-23 @ 18:17:32
Postat av: johanna

hahaha lite enformigt kanske

2010-10-25 @ 12:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0