gunggungeligung

Liam börjar gilla sin gunga. Med en napp i munnen och en snutte över ögonen är den toppen! Men snart måste ja störa honom för vi ska in till stora staden och träffa emme!!riktigt kul ska det bli. Var för längesen vi sågs.. Måste köpa en vinteroverall till Liam. Det är ju snö ute!!  Nu dröjer det nog inte länge tills det är riktigt kallt.

Imorgon ska jag sova utan Liam för första gången..:/ Jag ska ut och käka och sen sova hos mamma och Liam stannar hemma med Fredrik... Är lite orolig hur det ska gå om jag kommer att ringa stup i kvarten men jag får väll bita mig i läppen..

Jag har förälskat mig i seroen kids rock från kids concept. Har letat efter krokar till Liams rum och dom här blir super! Han kanske blir en rockande superstar en dag. Han övar iallafall upp rösten haha:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0