så jäkla trött

Har grunstädat hela badrummet och kört några tvättar och rensat underkläder och strumpor. Det måste vara det tråkigaste man kan göra. hela huset är ju fullt av byggdamm och bråte så det är ju skitsvårt att hålla rent. men rent ska det ju bli... kan ju inte bo i en svinstia. Fredrik kämpar som en gnu i v-rummet, rummet som gud glömde. Massa lager av skitfula tapeter som ska ner sen efter grundjobbet ska det bli nytt och fräscht! Grått och lila ska det bli på väggarna:)

Fredrik kom precis hem med 14 kilo lammkött!! han har gjort värsta klippet genom att köpa via nån på hans firma och är dö nöjd för vem gillar inte att göra klipp. Ska lära mig att laga lamm:)

nu slocknar jag snart men först lite mat och familjeys i soffan:)

Kommentarer
Postat av: vevv

Haha, när du lärt dig vill jag smaka! Jag är lite rädd för att äta lamm, så inte vågat. De är ju så söta liksom... Men har mäster kocken Johanna gjort det kan jag väl inte motstå :)

2010-10-31 @ 21:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0