Uppe med tuppen

Klockan 6 bestämde sig Liam att nu vill jag aktiveras så det var bara att sätta på morgonkaffet och leka med killen. Det var en mysig morgonstund för Fredrik satt med oss och gosa lite med Liam. Han låg ett tag i sitt babygym och han älskade det. Babygym är skitbra! I början funkade det ju inte alls för då såg han inte gejerna riktigt men nu kan han nog urskilja sakerna bättre och gastar och sparkar för fullt i sitt gym:) Lite nackträning och mat på det gjorde honom sömnig så nu sover han. Han sov hela fyra timmar i sträck inatt!! synd att jag inte kunde sova men det är framsteg!!:)

Hur gör alla nyblivna föräldrar för att inte komma i luven på varandra hela tiden?? Jag behöver komma i till stan och ta en latte på fräcka och gå en höstpromenad och snacka skit med någon.. Att det ska vara så krångligt att ta sig in men jag får väll sluta vara så feg och testa tåget någon gång. I värsta fall kan jag ju bara åka åt fel håll haha:) Nu

Nu vaknar lilleman.. Kram på er<3

Kommentarer
Postat av: josse

häng med dit då!! men inga barn, det går inte! :P vi säger till närvi ska dit så får du säga om du vill med eller icke=)

2010-10-11 @ 20:25:58
URL: http://jjosephineericsson.blogg.se/
Postat av: tessie

Jag tycker vi ska ta den där latten på fräcka snart stumpan ;)

Säg till när du har tid???? :D



Men sen vill jag se lille Liam också.. ska vi styra upp nått till nästa vecka kanske?????



///Pusss



2010-10-11 @ 22:05:43
URL: http://mizztessie.blogg.se/
Postat av: Marre

Komsi komsi!!Ledig tills på lördag och barnfri fram till klockan 14.:)

2010-10-12 @ 13:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0