Baby Blues

Omkring hälften av alla mammor går igenom en period av gråtmildhet kort efter förlossningen. De känner sig "upp och ner" och kan börja gråta utan någon speciell anledning. Detta varar vanligtvis bara i några dagar.


Jag har den där jäkla bluesen. Jag tjuter hela tiden och känner mig helt otillräcklg. Men sen har jag Fredrik som stöd så allt känns mycket bättre idag!:) Igår kom han hem med 10 röda rosor och ett underbart humör som ghorde att allt kändes mycket bättre. Liam har sin skrikperiod på Kvällen/natten nu mera vilket är ganska påfrestande för jag kan ju inte sluta tjuta så fort han börjar. Jag känner att bluesen börjar att avta med hjälp av Fredrik och jag känner mig så mycket bättre:)

Förresten fick vi blombud idag:D Min kusin och min faster med respektive sände jättefina blommor och lyckoönskningar. Då blir man extra glad.

Nu sover min lilla kille:) Han är så söt när han sover:)


Kommentarer
Postat av: Tessie- a chic mama

Gumman! detta är nog övergående ska du se!



Kram på dig!

2010-09-09 @ 19:13:05
URL: http://mizztessie.blogg.se/
Postat av: josse

gumman, jag vet hur det känns, men snart är det över. skitjobbigt när man inte fattar varfr man är ledsen, o så får man dåligt samvete för sin bebis o sambo när man gråter o tänker att man borde va den lyckligaste o va glad men ALLA upplever det där när man fått barn, helt naturligt! vill tärffa er snart!!! jag går typ bara hemma om dagrna o gör nada... varför bor ni inte i åby för:)

2010-09-09 @ 21:34:00
URL: http://jjosephineericsson.blogg.se/
Postat av: Tessie- a chic mama

Ja men visst är dom fina! Jättesköna dessutom :D



Jaaa, det är klart jag kommer till dej.. kanske nästa helg då??? för då kan jag nog få skjuts också :D



Kraaam!



2010-09-09 @ 23:43:41
URL: http://mizztessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0