Tillbaka efter pausen

Jag tog en välbehövlig paus från allt och då blev det inte mycket skivet men nu har jag andats ut och är tillbaka i sadeln.

Nu sover lillkillen, eller typ. Nätterna har blivit bättre! Jag kan läsa hans små ljud bättre och så har Liam och jag sovit ensamma så vi slipper gå på tå när fredrik ska till jobbet. Kan ju inte bli någon långvarig lösning men vi kör på den nu:)

Nappen funkar klockrent! Förutom när han tappar den såklart;) Som Minire sa så har vi nog trott att han varit hungrig när han har haft magont men nu rapas det och spys massor så att lillen inte ska få ont.

Ikväll ska vi på kräftskiva på gatan och jag tror att fredrik skulle stanna hemma med Liam om han inte ångrar sig. Ska bli jättemysigt att sitta och snacka skit med grannarna...

nu skriker Liam efter mat:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0