Härliga dagar

Massa promenader med härliga mammor. Barnvagnsmaffian på språng! Luncher och fika och sångstunder och ännu mera poromenader! Har inte gått såhär mycket på väääldigt länge. Heja på!! Läkartiden blev flyttad men lillens skalle ser bättre ut så det gör inte så mkt. Smörja till tusen och hålla extra rent är det som gäller! Vi kämpar på med nätterna och det går hyfsat men inatt var det lite extra kinkigt, men det är framsteg hela tiden:D

På söndag drar Vevve till thailand bara sådär. Impuls! Hur i helskotta kan hon lämna mig här hemma. Kan inte förstå hur hon skulle vilja det. Hon kunde ju resa av sig innan hon lärde känna mig tycker jag! Jäkla avis jag är;) Sola, bada och njuuuuuuut till tusen min underbara vän för det är du värd!!

puss



Kommentarer
Postat av: thaian vevve

Äh tyst med dig du får ju presenter!! hihih

2011-02-25 @ 16:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0