Liam John Henning Essén

 

Liam John Henning Essén

2011 02 13



Vilket underbart fint dop han fick, vår fina lilla kille!<3 Blir glad ända in i själen när så många kommer för att se Liam bli blöt om huvudet. Det blev ett ganska stort dop, tror att vi var runt 50 personer. Tur att vi hade bullat upp rejält. Vi bjöd på min mammas goda tårtor (hela 4 st), Ritas punschbollar och mina foccacior. Dom blev poppis:D


 

I kyrkan var det en fin och avslappnad känsla. Precis som jag ville ha det. Vi fick sitta bakom prästen vilket var superskönt att slippa stå och trampa runt. Gudmor Åsa hade Liam i knät och jag satt brevid. Han grät inte en enda gång:D Han var jättenyfiken och tittade runt och på prästen bo när han höll låda. Liams söta kusiner Indra & Tilde hällde upp Liams dopvatten och hängde hans dophjärta i dopträdet.


Duktiga Marthina sjöng jättevackert och spelade pino. Min & Liams låt var det som gällde, gåtfullafolket! Blödig som man är bölade jag redan när hon repade haha:) Det gick ganska fort i kyrkan och sedan blev det eld i baken för att hinna till dopkaffet innan alla gäster.



 

Vi fikade en stund och öpnnade alla presenter. Herregud så mycket saker och kronor till kontot han fick. Fredrik och jag öppnade om vartannat så det inte skulle ta så lång tid. Kändes som julafton fast huvudpersonen hade inte tid, han lekte med nallarna i sittern:) Jätte tack till alla!!<3

Tror att jag fick med alla prsenter på bild nu:)

 

När vi kom hem var vi helt slut och det gick inte i många knop. Liam var mest aktiv och lekte med sina nya grejer:)


Vi hann inte fotografera så mycket utan hade fullt upp med att mingla så om någon som läser detta var gäst på dopet och har några bra bilder, maila gärna dom till [email protected]

 

Jag, gudmor (faster) Åsa & huvudpersonen<3

Syskonen Essén och vår lille kille


Det var en jättefin dag och vi var helt slut när vi kom hem. Tack till söta mammsen som hjälp mig och till Rita.

<3<3<3En underbar dag<3<3<3<3




Kommentarer
Postat av: carro

Åh va fina ni var :) Och Liam är ju helt underbart söt i sin dop klänning :)

2011-02-15 @ 13:52:31
Postat av: Johanna

Tack:D

2011-02-15 @ 16:05:10
Postat av: Jenny

Hihi så söt han är då lille Lian, så rund och gó!! :)

Jättefina presenter också förstår att ni är nöjda!



Det gick bra på jobbet men är ju trött när jag kommer hem, är inte van vid att gå upp så tidigt..

Tänk inte på det du har ju låååång tid kvar! ;)



Kram

2011-02-15 @ 20:28:22
URL: http://arvidsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0