Liams & min dag!

Ett foto i timmen! Jag fotar ju Liam stup i kvarten iallafall så jag kan lika gärna hänga på bloggtrenden. Men det var svårt att komma ihåg att fota något varje timme, speciellt mot slutet.. Här är vår dag;)...


Då bestämde sig skrutten att det var dags att stiga upp. Nu ville han morgonmysa och ha sin gröt och mamma ville ha kaffe!




Efter frukosten rockade vi loss med en doppresent. Spår nr.9 -hajarna- är mammas favorit och Liam håller nog med:)




Efter musikstunden gic vi upp till pyrets rum och myste och Liam lekte med nallen och alla sina prylar i spjälen medan mamma snackade lite skit i telefonen. När morsan lagt på blev det badtajm! Världens sötaste och tröttaste kanin log mot sin mamma!




Efter badet var Liam så trött men kämpade för att inte somna men tillslut gav han sig. Under tiden passade morsan i huset på att städa lite i badrummet som var ett bombnedslag och skicka anmälan till FK. Ni ser hur kul jag tyckte att det var speciellt när det kommer upp rutor på skärmen som jag aldrig sett förr. Bara kulorna rullar in så är jag nöjd;)




Efter napen så var Liam hungrig och morsan med och så mer kaffe! Föressten så hatar jag mjölkpaketen med såndär triangelöppning. Dumt! Iallafall, efter käket ritade lillen en teckning till farmor och jag kollade ut recept till min mammas födelsedagsfirande.




Efter käk, ritande, lek och mys tyckte jag att vi skulle gå e promenad. Det tyckte inte Liam. Inte riktigt än iallafall så det blev mera mys:)




Så vi fortsatte att leka och mysa och leka och båda skrattade lika mycket:D




Efter allt stoj kom vi ut i friska luften och lämnade teckningen till farmor. Den pryder nu hennes kylskåsdörr. Rofyllt och uppfriskande.





Efter promenaden körde Liam på i sin gåstol och jag pysslade lite. Sen kom pappa hem och lillen vart hur glad som helst. Han hade ju med sig en present med i form av fruktsmoothie så han blev ännu mera poppis. Liam var sömning som sin pappa så grabbarna gick upp och nannade kudden. Jag konstaterade att köket såg förjävligt ut!




När grabbarna grus sover röjer jag! Bildbevis på att det blir skillnad. In med en tvätt och på med dom oanvända mysetofflorna som jag köpte på karnevalen. Liam har precis likadana, ville bara få med det;)




När mina <3<3 vaknar är det lekträff i Liams rum. Massa roliga leksaker som rör sig och låter. Mammas favvo - megahamstern som är så ful att den är söt. Missa ju att fota den men man kan skymta den iaf. Byta blöja och på med nattsärk och mys!




Vällingdax! En väldigt trött Liam tackar för sig och sluter sina blå.
Mamma och pappa håller till i gillestugan och slappar och gör inte mycket mer.. Tack för denna dag:D




Kommentarer
Postat av: vevve

Vad mysigt ni har det :) Saknar er, men nästa vecka ska jag befinna mig i Sverige, Norrköping heeeela veckan! Så då ska vi ses.

2011-02-19 @ 19:21:22
Postat av: Johanna

Vad roligt, så det var din baby shower-tårta? Ja, den var verkligen helt fantastisk. Linda är en riktig tårtkonstnär. En sån vill jag också ha nån gång:)

Mvh, Johanna

2011-02-20 @ 10:54:23
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa vår älskade vevve!! det ska vi göra:D

2011-02-21 @ 12:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0