-Torsdag - Fredag - Lördag-

I torsdags var Liam & jag och hälsade på Cicci och gulliga Hugo i deras superfräscha 3:A. Våra bebisar är nästan jämngamla och typ likastora. Stadiga bebisar och underbart söta! När vi satt o käkade på paus satt det 3 andra mammor där med sina minibebisar. Bara det att dom bebisarna var runt 8-10 månader (tjuvlyssnade lite;) Lite nyfikna var Liam&Hugo allt på varandra och jag märker att Liam börjar  tycka att det bli mer&mer intressant med bebikompisar. ;Mysigt var det!

 

___________________________________________________________________________________________


I fredags var det familjemys för hela slanten. När pappa kommer hem skiner lillkillen upp som en sol:)
Käka latismat och gullade i familjesoffan och slocknade där. MYS! Vi gillar vår soffa!!
Liams kopp som han fått från Jana är klockren ju. Han hajade direkt och klarar den själv och nu har han börjat lyfta sin vanliga flaska hörgre och högre upp så fort mjölken börjar ta slut. Vi trodde att han skulle sluta suga när mjölken tog slut men istället höjde han flaskan rakt upp och sög frenetiskt. haha mammas duktiga kille!!!


Liiiite kladdig :D



_________________________________________________________________________________________

I lördags hade vi en romantisk- lagamiddag-mysa hemma- kväll bara Fredrik och jag. Jag lagade lamm och det blev så jäkla bra. skryter där för det var tusan gott. Blev ju bara massa matbilder och inga på mig eller fredrik på hela helgen. Får ta igen det;)




KRAM!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0