Gulligt barnrum - Inget för en tuff kille;)

Liam har ett tufft rum i lime, svart och vitt! Man kan ju inreda ett barnrum i oändlighet för det är ju så skoj. Liam hade sitt rum klart som stod och väntade på honom och det har bara blivit några små förändringar sen dess. Det är super lätt att göra om när det är vita väggar, att byta acentfärg är en barnlek.

Nästa projekt blir att måla mörka kanter runt ringarna och köpa förvaring till alla hans leksaker. kids concept - rock edition blir det:) Snart kommer hela rummet vara överbelamrat av leksaker och jag kommer snubbla och svära över och undra hur jag kan organisera allt då... men det är ett senare problem:)

Spegeln och ringarna har jag gjort:)





Kommentarer
Postat av: vevve

Oh du har tagit min favvo bild på dig!! Såå snygg!!

Jag jobbar som en tok och det är så stressigt så ikväll ska jag unna mig ett glas vin (eller två)..hihi, men vi ska hinna ses snartoch mysa.

2011-01-15 @ 15:30:42
Postat av: johanna

tack:)!! Fixade en header, var på tiden tyckte jag..gör det!!! vin e gott!!:) vi gillar o mysa me dig liam o ja så när din telefon inte går varm från jobbet så är det vår tur:)

2011-01-15 @ 18:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0