!!!!Hipp hipp hurra!!!!

Hipp Hipp Hurra för farmor Rita som blev ett år äldre idag och man ska ju aldrig avslöja en kvinnas ålder;) Jag kommer stanna på 25+ ett bra tag tror jag haha.. Vi gick över till hennes jobb och satt med under fikan och Liam hamnade självklart i centrum:) Lilla charmtrollet! Han log åt alla och "vandrade" eller vinglade rättare sagt runt på bordet med lite hjälp såklart. Det är favvosysslan just nu. Att stå upp, det är grejer...

Jag har beställt en munkjacka till Liam av Åsa och hon hade sytt en skitsnygg "provjacka" som jag fick ge synpunkter på så den riktiga passar mitt troll perfekt!!

Min bebbe ska självklart ha Haute Couture ;)


Tant Vevve!! Såhär snygg blev han i skjortan. Sött av dig o tusen tack!!:D
Se upp alla brudar under ett halvår haha:)


På tal om småtjejer ska vi åka och hälsa på Sandra o hennes twins imorn som är så jäkla söta. Sicka töser!!!
NEEE, nu vill jag ner till gillestugan och joina mina fina.

Provmunkisen. Hon är så duktig!

KRAM

Kommentarer
Postat av: vevvsan

Åh vilken cooling han blev! Ser ut som en riktigt kvinnokarl :) Nu saknar jag plutt, var ju länge sen. Sist fick jag nöja med mig bara dig ;)



MAssa love!

2011-01-13 @ 17:22:25
Postat av: johanna

han har en tendens att ge abstinensbesvär.:)

2011-01-14 @ 20:03:42
Postat av: Lavranseline

Big tnks for interesting and useful site!

2011-05-10 @ 10:01:03
URL: http://lavranseline.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0