Nyfiken i en strut

Vevve har myst som tusan med Liam idag. han somnade på hennes bröst tillomed. Han var så bekväm hos henne att han kräktes lite på vevves arm också;) Mycket skratt och leenden har det varit idag och självklart en hel del stående! Favvosysslan just nu. Han skrattar åt sitt eget skratt just nu haha:D

Är så trött idag för jag hade insomnia inatt! Kunde bara inte sova utan låg vaken från 1-7 och blev bara mer o mer irriterad.. Hatar sådana nätter. Så det blir nog en tidig kväll för mig..

Han vill vara med hela tiden och är väldigt nyfiken av sig. Fortfarande ska allt in i munnen och nu lyckas han styra bitringen rätt bra. Han har koll på det och träffar munnen.

Vi kör på med gröten och pureér men jag ska leta upp recept så jag kan laga massa barnmat hemma. Blir rätt så dyrt att bara köpa burkar. Funderar på att höja mjölken med iallafall till natten. Skulle vara så skönt om han började sova hela nätter.

Ska göra iordning Liam för natten med pyjamas o blöjbyte sen blir det soffläge!!

Kram

Kommentarer
Postat av: "Packet"

Mmm,vi hade så mysigt mitt bland alla spyor!! :) Tack för pratstunden, allt kändes sååå mycket bättre efteråt. Vi ses snart igen!!

2011-01-23 @ 00:33:03
Postat av: Johanna

haha:) "vem är du"???!! Detsamma!! Alltid lika mysigt att prata med dig;)

2011-01-23 @ 01:18:38
URL: http://litebebissnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0