Planer efter mammaledigheten??

Tiden går ju sjukt fort som alla mammor vet och snart är dom små inte så jätte små längre och det är dags att börja jobba igen. Vill inte ge någon ångest nu men mina tankebanor går så:D Jag har funderat lite kring det och tror eller jag vet att jag vill studera. Jag har en man, hus, barn och det är bara ett stabilt arbete som saknas och med en ky i bagaet är det nog inte så långt bort. Vet en utbildning som verkar toppen på 2 år med praktik men det är inte fel att söka fler som back up. Jag ska prata med en studievägledare som kan ge mig mer tips sen är det bara att söka:D... Spännande!!!

Veronica var här idag och vi hade det supermysigt! Liam charma henne med såklart;) Min absolut äldsta vän, är väldigt glad att jag har dig!:D

Min ring är klar hos guldsmeden!!! Blir en tripp in till stan på måndag och hämta den om det inte är skitväder förståss. Vill ha den nuuu!! Lite roligare att ha något att visa när folk vill se ringen;)

Imorn väntar en rolig dag och Liam ska som vanligt mysa med massa tjejer:D Ensam kille, han kommer bli poppis!

Bebishumör idag: Pigg & väldigt glad
Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Fin blogg :)! Vad funderar du på att plugga då?

2011-01-23 @ 12:04:02
Postat av: vevve

Åh, sör du är! Jag är så super glad att jag har dig ska du veta!

Om du är här mån eftermiddag slå en pling, jag slutar kl halv 4.

2011-01-23 @ 14:17:52
Postat av: Johanna

vevve: Säger som nils karlsson pyssling "Jag är så glad att jag har dig";)

2011-01-23 @ 18:22:26
URL: http://litebebissnack.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej Frida!



Tack:) Jag har kollat på en KY-utbildning i norrköping som inköpare. Inköp/logistik heter den. Har en kompis som går den och den verkar toppen:D



Kram!

2011-01-23 @ 18:24:14
URL: http://litebebissnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0