Shopping

I söndags var jag en sväng på stan och shoppade loss lite. Vevve kom ner o fikade med mig med och det var ju som alltid... mysigt! Köpte äntligen sjärnkrokarna till Liam och beställde två gitarrkrokar. Så tufft blir det! Den inredningen kommer han nog gilla länge även när spjälsängen och skötbordet är borta:D Är inte så mycket för att göra ett barnrum övergulligt utan det här känns mera praktiskt och så tycker jag att det är snyggare. Visar bilder när det är uppsatt:)

Hittade min "dopklänning" och det blir en färgglad Johanna som kommer stå längstfram i kyrkan. Älskar den!

Hittade 2 tröjor på Monki, fixade buskarna till ögonbryn, och köpte hårfärg som jag ska kladda i när jag får tid till det. Fredrik kommer att jobba sent hel veckan och jag vill ju helst att han är hemma så jag kan göra det i lugn & ro:)

Nu blire att slötitta på tv och sen knoppa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0