SJUKSTUGA!

Haha Fredrik prövade o lägga Liam över axeln som vi gorde för bara några månader sen men det gick inte. Han är för stadig och stor... Han sitter o tittar nyfiket på mig...*vad gör du mamma?...

Fredrik har varit pappaledig i två  dagar och jag är sjukskriven.. feber och tappat rösten och helt utmattad i omgångar. Nästan alla är sjuka!!!:( Liam är inte heller helt hundra..

Maja & Rolla ville komma över en sväng imorn och så ska v fira lilla Tilde & svärmor. Om jag är frisk är jag med på  allt skoj annars får jag vara hemma. Vill ju inte smitta ner ngn...

Nu ska Fredrik och jag mysa framför tellyn och vår lillkille håller på att somna brevid oss. Gyllene tider på tv:n och mat som jag svängde ihop på en kvart i magen...

Stor kram från sjukstugan!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0