Spädbarnsmassage

Nästa vecka ska vi på spädbarnsmassage. Jag ska massera min icke så späda bebis haha. Tror att det mest är till för att få närhet med sin bebis. En mysig stund!

Liam sitter och hänger över ena kanten i sin gunga och dreglet bara rinner... det finns inget stopp på hans dregel;) Matdags är det ser jag på klockan!

Vi ska ta oss en promenix efter jag druckit upp mitt kaffe och handla för jag ska laga mat till svärmor som kommer och myser med Liam efter jobbet. Ska hämta ut H&M paketet med:D

Liam blir ju fem månader om fyra dagar!!!! Inte klokt!! Vart tar tiden vägen?? Tror att vi firar det lite:) Han kan få lite extra i nappflaskan haha... Kan ju ha ett födelsedagskalas varje månad nu, när annars kan man ha det ??!:D
Någon som har bra mattips till en femmånaders??? sidor som man kan hitta recept??

Mätt den här gången med:)
Likadana ögon som sin pappa! Stora blå:) Likadana kinder som sin mamma, stora o goa ;)


Sugproppslekasaker är väldigt behändiga!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0