Ut meeee skiten!!

Pratade nyss med min undebara Vevve! Vad skulle jag göra utan henne. Troligen inte mycket hahaha

Liam ska få träffa sin mormor idag:) Vi ska in och fika med henne och Liam kommer som vanligt bli så ompysslad av sin mormor! ganska mycket kärlek dära, japp!!

Vi håller på och storrensar för nu har vi tamefan fått nog av allt skräp. Botten nåddes när vi sålde en takfläkt utan plattan som den sitter i för att vi inte hittade den i all röra men han ville ha de ändå:) Tror det blev 5 soppsäckar och massa löst skit som kastades och då var det bara 1 föråd!!!! Huset är stort så det ska kastas TON!

Vevves brosra har fixat dopinbjudningarna nu och killen har skills hahaha:) Så snart postas dom:) Tror päronen är här så nu ska jag väcka grisen... Om det var dom så tar dom en jäkla tid på sig haha kanske ska testa synen:)

åhhh Nu tror jag att jag vet vad jag vill bli när jag blir stor för man vill ju göra något som man trivs till 100% med. Man kan ju inte gå hemma för alltid!!!

Hej Hopp gummi....
Liam & rolla, Så såg han ju nästan ut innan han tappade allt hår;)


Kommentarer
Postat av: vevvsi

Vi vore ingenting utan varandra hjärtat mitt!

Förresten vill jag också ha lite cred för inbjudningarna, mer än hälften har jag gjort ju!! haha

Vi ses snart

2011-01-10 @ 13:17:13
Postat av: johanna

Sorry Och VEVVE!!! haha

2011-01-10 @ 20:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0