knasigt är ordet!

Liam o jag drog in till stan med mamma o pappa och relax lite. Jag tog en fika på stan och snackade behövligt skitsnack med vevve och mimmi (islamisten) haha,INTERNT:)

Liam fick en dööödligt coll skjorta av vevve! Tuffast i stan! köpte lite babykläder och fick inbjudningarna som vevve också har gjort...upprättelse:)

Mamma
stormade lite om folks åsikter att man låter sina barn sova hos sina morföräldrar och kunde nte förstå hur någon kan tro att det skulle kunna skada barnet, liksom jag! Vi är ju En familj. Tror inte at kärleken till ens barn kan mätas i separationsångesten. jaja allla ser på det olika.

Håller på att bli sjuk... VILL INTE!!! har fööööör mycket att stå i så jag hinner bara inte med de så jag skiter i att bli sjuk...


Haha grisen ser så rolig ut:D

Kommentarer
Postat av: emme

hej gummsan! vi är sjuka hela familjen wilma har haft 39,8 i feber vi 38... jobbigt fan hoppas ni slipper! Du har så rätt mormor och morfar är väldigt bra att ha. ses snart när vi alla är friska. kramar

2011-01-11 @ 07:51:48
Postat av: johanna

fy tusan!! Stackars er och framförallt lilla gullungen!!!<3 Ja, morföräldrar är dom bästa;) Krya på er så vi kan ses snart;) KRAAAAAAAAAAAAM!!!

2011-01-11 @ 20:59:28
Postat av: Vevvae

:D

Fuck patetiska människor som dömmer andra de aldrig ens träffat! Och screw de människor som ska föreställa ens vänner men bara har tid när de passar dem.

2011-01-13 @ 17:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0