ZzzzzzZzzzz

Ja jäklar vad lat man kan vara efter en vaken natt. Vi sov alldeles förlänge jag o Liam men lillen har nog inga problem att somna inatt men jag får nog desto svårare!
Men jag tänker dra mig upp imorn för jag vill gå till öppna förskolan. Helst vara med på sångstunden för det är säkert jättemysigt och Liam älskar när man sjnger för honom.. Kanske mimar lite så mina falska tonarter inte hörs    alltförväl;) Den börjar kl. 10 men det finns ju en vid 2 med för oss morgontrötta:)

Ska ha lite mysstund i soffan med mina fina som varje kväll och pyssla med min adressbok. Är skittrött på att leta upp allas adresser på nätet för att jag aldrig orkar skriva ner dom.

Kram

Kommentarer
Postat av: carro pontus moder

Vart går du på öppnaförskola? Skulle med vilja gå på något sådant

2011-01-19 @ 19:23:43
Postat av: Johanna

Hello Carro!!



Öppna förskolor finns i varje region. Finns nog rätt många i stan men fråga din bvc sköterska om du inte vet vilken du tillhör. Babysim finns ju i stan!! skulle gått på det om det int varit så bökigt att ta sig in men jag o lillen ska på spädbarnsmassage nästa vecka;)

2011-01-20 @ 12:23:01
URL: http://litebebissnack.blogg.se/
Postat av: carro

JO kolla upp det hitta en i stan , men fasen ja är ju för blyg att gå sj'älv hahaha.. Ja babysim tänkte ja med börja på Pontus älskar att bada :) segt att du bor så långt bort annars kunmde vi ju börjat ihop jue :)

2011-01-20 @ 14:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0