Award - Utmaning!




Jag har fått Beautiful blogger award av Josse och det innebär att jag ska skriva 5 saker om mig själv & sedan skicka den vidare till 5 andra vackra bloggar.
  1. Jag vet att jag inte har någon vidare sångröst men ändå kan jag tycka att det låter rätt bra ibland:/
  2. Jag har set SATC säsongerna ca 6 gånger om. Är på säsong 4 nu igen.
  3. Gillar att baka, speciellt cupcakes.
  4. Älskar att göra listor, Till allt!
  5. Envis, enligt min sambo;)
Jag skickar vidare utmaningen till Sandra, Jenny, Ulrika, Åsa, Jessica.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för awarden, håller dock på med en "30 dagars" lista på min blogg nu och en av punkterna är att jag ska skriva 20 saker om mig själv. Så jag hoppar nog den här utmaningen för jag kommer nog inte på 15 saker haha ;)

Kram

2011-03-09 @ 09:11:58
URL: http://arvidsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0