Diggar torsdagar

Igår var ingen bra dag så den raderar vi. Natten var inte mycket att ha heller så den glömmer jag med! Kan säga att det är en väldigt trött mamma som ger sitt barn morgongröt. Liam hade lite utbrott inatt ovh var jätteledsen och sov några timmar åt gången. Nu är han är han världens gladaste unge som springer runt i stolen. Energisk grabb:)

Jag gillar torsdagar. Kanske hänger kvar sen Fredrik jobbade i sthlm för då kom han hem varje torsdag och att man vet att snart är det helg. Den här torsdagen är lite extra bra för mina pengar från fk kommer in, blev lite strul med det den här månaden:/ MEN jag kan ju inte handla direkt för att jag tappat bort mitt Visa och Matvisat har blivit inaktivt bara sådär!!!? Så nu väntar jag på nya kort.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och sedan leka med lillen, han är hur pigg somhelst... Hoppas att det smittar av sig:/
Kör ett litet bildregn av vad vi har pysslat med på sistone:D ''

KRAM



Kommentarer
Postat av: Josse

Jag fixar utmaningen imorn blev nåt fel, gick inte gå in på länken till bloggarna, så ska fixa det imorn

2011-03-03 @ 23:02:59
URL: http://jjosephineericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0