Liam update!

Idag fyller troller 9 månader! Min stora grabb! Snart ska vi iväg och fika med massa söta bebisar och deras mammor. Jag är jättespänd att höra om Jennys bröllop som var i helgen. Det är kul att komma iväg och träffa lite mammor och kul att se Liam med andra barn.

Han säger mamma och pappa och pratar väldigt mycket. Det ser så roligt ut när han pratar och ibland lägger han in en min för att riktigt visa vad han menar.

Han vet var lampan är och han pussas, med öppen mun med;). Liten Charmör!

Han vinkar, oftast när man bär honom.

Han är väldigt stadig och jag tror att han inte kommer att krypa utan börja gå direkt. Han har stått helt själv en gång hos sin farmor och han blir alltid glad när han får stå och titta ut genom fönstret.

Söta små tänder har tittat fram:D

Jag har inte riktigt koll hur gammal han var när han började med alla olika saker men det här kan han idag. Har säkert glömt något som jag kommer på sen men då redrigerar jag haha:)

KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0